Zondag 25 november 2012 - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Alexander Kootstra - WaarBenJij.nu Zondag 25 november 2012 - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Alexander Kootstra - WaarBenJij.nu

Zondag 25 november 2012

Blijf op de hoogte en volg Alexander

01 December 2012 | Indonesië, Singaraja

Maandag bijna de hele dag gewerkt aan verslagen voor het project. Dinsdag een belangrijke vergadering. Aan het einde van de dag nog even met iedereen naar de strand geweest.

Dinsdag er vroeg uit. Had een belangrijk gesprek met Mudrawan. Hij vond mijn ideeën goed en kan weer rustig verder werken.We hebben afspraken gemaakt om Bali Mandare te bezoeken. Een school voor kansarme kinderen op Bali waar, behalve kennis, ook ethiek, leiderschap en ecologische bewustzijn bij brengt. Prachtige school waar ik zeker veel kan leren. Ook hebben we afspraken gemaakt om een stortplaats en een waterzuiveringsinstallatie te bezoeken.
Daarna doorgegaan naar de lessen. De rest van de dag nog even gewerkt aan verslagen en het vertalen van een paar Indonesische teksten. Blijft nog vrij lastig maar met een woordenboek en google kom ik een heel eind.
Aan het einde van de dag nog even gezellig met iedereen naar het strand geweest.

Woensdag was ik gelukkig vrij. Uitgeslapen, had het nodig, en daarna met iedereen naar de Aling-Aling geweest. Mooi waterval in de buurt van Singaraja. Daarna lekker katvis op zijn Balinees gegeten. De rest van de avond bier gedronken en gepraat over economie, politiek, cultuur en andere zaken. Zeer interessant!

Donderdag vroeg afscheid van iedereen genomen. Daarna naar school geweest. Na thuis komst even genoten van de rust. Na het huis gedeeld te hebben met 5 man is het wel even lekker om alleen te zijn. Dus, geslapen! Daarna het huis opgeruimd.

Vrijdag, zaterdag en zondag. Gewerkt aan verslagen. Zaterdag avond nog naar K21 geweest.

Volgende week belooft veel te worden. Jullie zullen het snel lezen ;)

• 01 December 2012 - 17:13

Dubravka:

lieve schat je bent begonnen met serieus werk :-). Vandaag is Jannie gekomen? Eindelijk weer je eigen pas. Ik wacht nog steeds je mailtje voor ons project. Love you