Tussenstop - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Alexander Kootstra - WaarBenJij.nu Tussenstop - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Alexander Kootstra - WaarBenJij.nu

Tussenstop

Blijf op de hoogte en volg Alexander

22 Augustus 2012 | Zuid-Korea, Seoel

Heerlijk die intercontinentale vluchten. Keuze uit alle nieuwe films, gratis onbeperkt drinken, voldoende beenruimte, leuke stewardessen en goed voedsel!
Geweldige mensen uit Australië ontmoet en een uitnodiging gekregen om langs te komen. Zo wordt een vaag idee binnen 2 uur realiteit, toch nog een maand naar Australië voor ik terug kom.
10 uur vliegen en om 6 uur geland! Wordt je meteen geconfronteerd met de harde waarheid, het is namelijk al 2 uur hier. Dus tijd voor een lekker biertje!

Wat ik eigenlijk wilde zeggen vlucht 1 overleeft en veilig geland.


  • 22 Augustus 2012 - 09:29

    Wim Kootstra:

    Welkom in deze harde wereld.Wees blij dat daar ook nog gekoeld bier is.
    Blij dat je veilig geland bent. wim

  • 22 Augustus 2012 - 10:25

    Dubravka:

    super lieve schat, we zitten bij Sasa aan bbq van giesteren. Echte Balkan famillie 's ochtends 10:00 uur bbq en biertje. Dat is super:-).
    over twee uurtjes ga je lekker verder. Hoe is Saul kan je wat zien of is alles gesloten?
    love you

  • 22 Augustus 2012 - 10:50

    Oma Myra:

    Wat een onderneming en ik ben zo trots op je! Op dit moment denk ki aan je opa Job hoe zou hij gelukkig zijn om dat te beleven dat zijn kleinzoon zo leuke jonge man is geworden. Ik hou veel van je. Geniet maarl met dit reis. Jij zal nog veel mooie dingen in het leven beleven. xx
    P.s Idee met blog is fantastisch. Jij kan vak schrijven dan hebben wij allemaal alle informaties die jij wil kwijt en alle foto's. Zo zijn wij meer samen.

  • 23 Augustus 2012 - 12:50

    Dubravka:

    hoi lieve schat, heb oma en Wim gesproken. Iedereen blij met jou en heel erg trots. Dit heb je goed gedaan schat.

    Ik loop een beetje verdwaald door het huis, strijk jou t-shirts en komen allerlei gedahcten... Je hebt me zo veel intens mooie momenten gegeven en deze is zeker heel dierbaar.

    Nadat wij jou hebben uitgezwaaid blijven twee vrouwen die grote rol in jouw leven hebben gespeld huilend van trots, geluk, en wie weet wat nog meer, achter. We hebben dan de hele dakterass doorgelopen op zoek naar gate G maar die was net achter, op de plek waar wij het niet konden zien. En toen is loslating proces pas begonnen. En elke keer op nieuw beleeft moeder het zlefde process. Ben ik dan de eenigen die nooit leert, is dit normaal of...

    ik was vaak verliefd maar deze lievde gaat alles te boven. Zo leer je nog wat onvoorwaardelijk betekend :-).

    sunce moje - dat is dan ook echt letterlijk zo. Ik volg je in mijn gedachten en met mijn hart.
    xxx

  • 27 Augustus 2012 - 10:08

    Marianne:

    hai alex
    ben blij dat je goed bent aan gekomen
    wens je verder een hele fijne tijd en geniet er van
    en dat je een paar heerlijke recepten voor mij mee neemt kunnen we die uit proberen als je weer terug bent

    groetjes van oma en marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alexander

Actief sinds 17 Aug. 2012
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 24206

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 31 Juli 2013

Bali

Landen bezocht: